marți, 18 august 2009

Crunt.

Ba, e dureros. 5:16 dimineata si eu iara n'am somn. Dar asta nu mai surprinde pe nimeni. Ca sa lamuresc o problema care pare sa preseze pe multi .. am blog ca sa am un loc in care sa-mi astern gandurile, fara sa plictisesc inutil anumite persoane. Doar o mana de oameni stiu ca eu scriu aici, pe alaturidestele.blogspot.com, si acestia citesc, si isi dau cu parerea pe viu, cel mai adesea. De'aia n'o sa ma chinui sa fac pagina asta minunat de frumoasa, ca n'are rost.

Trecand peste asta ... azi m'au urmarit niste cuvinte toata ziua. Sa le citez : "poate reusesti vreodata sa intelegi ca trecutul tau iti apartine tie, si toti oamenii din el si nu-i poti sterge cu buretele. " Mari vorbe de duh. Oricat am incercat sa dau cu buretele, ca sa folosesc expresia ei, n'a reusit la nimic. Voi fi acelasi om, iar acest trecut nu'l voi putea schimba niciodata, si nici nu-mi doresc s'o fac, pentru ca din cauza lui sunt Vlad cel de azi. Desi mi-a luat 6 luni sa-mi dau seama, trecutul acela va fi intotdeauna acolo, iar persoana care mi-a zis acele cuvinte, intotdeauna aproape. Pe aceasta cale ii mai spun odata ca-mi pare rau pentru ce am facut. :) Si o urare destul de ciudata, un "Bine ai revenit in viata mea". Care suna asa tampit. ^^

Well, somnul vine greu. Imi dau seama ca nu prea am despre ce sa scriu, asa ca scriu din plictiseala, deci mai bine inchei aici. Va las, si incerc sa-mi umplu timpul cu ceva cat-de-cat util. Ce o fi aia, nush. Se pare ca nu somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu