duminică, 16 august 2009

Sooooooooooomn.

Ca asta e foarte binevenit! Am ajuns iarasi la ora Romaniei cu dormitul, pentru ca in ultimele saptamani am dormit la ora Chinei de est, culcat la 4-5 noaptea, uneori la 9-10 dimineata, si trezit dupamasa tarziu sau seara. Dar acum sunt baaack, si imediat ma duc sa ma culc. Si poate pentru prima data de multa vreme, sunt bine dispus. Adica, mai zambesc prin casa cand ma uit la mine ce fata am in oglinda. Hahaaaaaaaaaaaaa, not funny. Trecand peste.

A revenit al meu frate din Grecia, mi'a adus un mega-tare cadou, de'o genialitate si raritare care m'a atins la suflet : un tricou. Dar s'a intors, si putem sa ne jucam iarasi ca niste orbi, sa pierdem vremea pierzand vremea, sa devenim si noi soferi (eu cu un an prea tarziu, dar deh, vara trecuta am fost ocupat. ), si cine stie ce'o mai face. Mi'o fost dor de el, da' sa nu ziceti la nimeni.

Mi'am vazut fratele cu 18 ani mai mic ca mine, care deja se tine pe picioare si distruge mediul inconjurator. A revenit tata , laudandu-se cum se face profesor universitar, din nou, la PLYMOUTH. Da, google maps, ca sa ma pot prinde unde vine aia prin Anglia. Se duce sa fie mare boss si sa am eu la cine sa ma duc in Anglia. Normal, fiu profitor ce sunt. Am vorbit azi cu un viitor coleg de sectie, de treaba baiatu', din Sushava, cu un accent aducator de migrene pana si in scris. Dar cu nishte dume, vai mie, ce dume! Ma asteapta 4 ani grei.

Am uitat ceva...? Da, normal ca am uitat ceva, da' trebuie lasata la sfarsit, ca asa'i frumos. Lumea .. merge in locuri exotice anu asta. Colegii mei..la mare, la munte, prin Antalia, Grecia, Suedia, unii in Anglia, Franta, Austria, bat tot minunatul mapamond in toate cele 6 directii, ca unii mai sar in sus si altii sapa sa ajunga in China. Iesitul meu din Tm in aceasta vacanta se pare ca se va rezuma la ziua de ieri, petrecuta sub forma a 6 ore de mers cu trenul, si 7 ore de plimbat incontinuu si vorbit incontinuu in Oradea, alaturi de un ghid mai mult decat vorbareata. Dezacordul e din cauza faptului ca in zona aceea se vorbeste multa maghiara, imi pare rau. Trecand peste sarcasm, a fost o zi atat de ok, ca nu-mi pare rau ca e singura mea excursie de vacanta asta. Multumim Deea, multumim noi doi, adica eu si canonu' meu 400d, ca ne'ai tinut de urat o dupamiaza si ne-ai aratat locurile frumoase din Oradea. Pe data viitoare. ;)

Probabil am plictisit lumea, da' vroiam sa mai scriu si despre viata mea. Acuma, de tura viitoare, o sa abordez subiecte mai interesante. Acu' ma duc sa dorm. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu